Aksiyondayız - Endonezya ve Filipinler

2021 Nisan ayında, hizmet ekibi Endonezya ve Filipinler'e iş gezisi yaptı. Varışlarında, karantina sürecini tamamlayıp hemen çalışmaya başladılar.
Adım 1: Hizmet sisteminin oluşturulmasını tartışmak için acenteyle bir toplantı yapmak, hizmet sistemi bileşimi, yedek parça desteği, kalite desteği, lojistik desteği, acentelerin mevcut pazar talebini karşılamak için yapacakları işler, pazar geliştikçe acenteler tarafından sağlanacak ek hizmetler, acenteler ile Zoomlion arasındaki işbirliği, Zoomlion tarafından sağlanacak destek, uygulama yöntemi ve planlama gibi konuları görüşmek.

(Acentelerle hizmet sistemi tartışması)

Adım 2: Acentelere aksesuar envanteri yapmalarına yardımcı olmak, aksesuarlar hakkında temel bilgilerimizi öğretmek, aksesuar planı hazırlamak, doğru aksesuar kodlarını ayırt etmek ve bulmak. Zoomlion'un sağladığı çeşitli aksesuar türleri nedeniyle, yeni acenteler parçaları yönetme konusunda yeterli bilgiye sahip değildi. Bu nedenle, acentelere envanter yapmayı, parçaları listelemeyi ve bakım parçaları, aşınma parçaları, genel parçalar ve diğer parçalar gibi farklı parçaları sınıflandırmayı öğretmemiz gerekiyordu.

Adım 3: Makineler teslim edildikten sonra müşterilere eğitim vermek. Müşteriler ve acenteler Zoomlion makinelerini ilk kez kullanacaklardı, bu yüzden ürünlerimize çok aşina değillerdi. İlk adım, onları makinelerin montajı konusunda eğitmektir. Acentelerin mühendisleriyle birlikte, müşterilere teorik eğitim, işletim ve kullanım eğitimi, bakım eğitimi, yerinde takip hizmeti eğitimi vb. dahil olmak üzere eğitim verdik. Eğitimler kapsamlıydı ve aşamalı ilerleme, tekrar ve pekiştirme ilkesine göre yapıldı.

(Eğitim sırasında ve sonrasında çekilen fotoğraflar)

Adım 4: (Makine müşteriye teslim edildikten ve çeşitli görevler tamamlandıktan sonra, örneğin eğitim, makine çalışmaya başladı) Acentelerin mühendisleriyle birlikte makinelerin takip hizmetlerini sağlamak ve hasat sırasında sorunları hızlı bir şekilde çözmek, böylece makinenin verimliliğini sağlamak ve müşteriye kayıpları azaltmak. Çiftçiler, tahıl için çok çalışırlar ve tarım makinelerinin güvenilirliği doğrudan hasatla ilgilidir. Güvenilir makineler ve hızlı sorun çözümü her zaman hedeflerimizdir.

(Takip hizmeti ve saha desteği)

Adım 5: (Ekipmanın son kullanıcıya teslim edilmesi, hizmetlerimizin sonu değildir) Planlandığı gibi acentelerle düzenli işbirliği yapmak, makinelerin denetimini yapmak, müşterilere rutin ücretsiz denetimler için ziyaretler düzenlemek, makinelerin işletimi hakkında müşterilere makul önerilerde bulunmak ve teslimattan sonra potansiyel riskleri ve arızaları zamanında tespit ederek önleyici tedbirler almak ve müşterilerin güvenliğini sağlamak.

(Sahada rutin makine denetimi)

Beş aşamalı hizmet, kapalı bir döngü oluşturur ve acentelerle işbirliğinin başarısını ve müşterilerin makineleri satın alıp kullanırken güvenliğini garanti eder.

Müşteri Hizmetleri Hattı:+90 444 11 57

Servis saati:8:00 - 24:00